.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پیکر همدم آیةالله العظمی بهجت در قم

پیکر پاک خطیب توانا و همدم حضرت آیت الله بهجت، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد جبرئیل دیروز در شهر مقدس قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبر معارف، پیکر این خطیب و محدث توانا صبح دیروز بر دستان جمع کثیری از مشتاقان اهل بیت(ع) از جنب مرقد ابن بابویه(ره) به سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد و سپس حضرت آیت الله وحید خراسانی بر پیکر این عالم جلیل القدر نماز خواندند.

در این تشییع جنازه نمایندگان بیوت مراجع معظم تقلید از جمله حضرات آیات وحید خراسانی، سیستانی، صافی گلپایگانی، شیرازی، بهجت و نیز عالمان و مردم مشتاق حضور یافتند و پیکر ایشان را در مقبره عالمان در باغ بهشت قم به خاک سپردند.

همچنین مراسم گرامیداشت این خطیب توانا با سخنرانی آیت الله نظری منفرد، دیشب در مسجد امام زین العابدین(ع) واقع در ابتدای خیابان چهارمردان جنب مرقد ابن بابویه برگزارشد که در این مجلس بسیاری از عالمان برجسته قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، فرزند حضرت آیت الله گلپایگانی(ره) و هزاران نفر از مردم داغدیده شهر مقدس قم و تهران حضور داشتند.

مراسم یادبود سومین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد جبرئیل نیز از ساعت 15 تا 17روز چهارشنبه 4/1/89 در مسجد باب الجنه واقع در خیابان چهارمردان قم نزدیک به میدان گلزار شهدا برگزار می شود.

گفتنی است حجت الاسلام جبرئیل از خطیبان برجسته ای بود که سالها در کنار قبر مطهر ابی عبدالله الحسین(ع) و امیرالمومنین(ع) بر منبر می رفت و مردم را با روایات و مناقب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آشنا می ساخت.

وی پس از قدرت یابی کامل صدام ملعون به ایران بازگشت و در تهران سکنی گزید و در مسجد بازار سالها مردم را موعظه می نمود، تا اینکه چندین سال پیش به دعوت حضرت آیت الله بهجت رهسپار قم شد و در مسجد ایشان و نیز مساجد و هیئات مذهبی در قم به بیان روایات و مناقب اهل بیت(ع) پرداخت.

این عالم جلیل القدر سرانجام چند ساعت پیش از تحویل سال جدید شمسی و پس از پنجاه روز قرارداشتن در حال اغماء دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.